Novi koncept hotela Emiran u Sarajevu

Nakon nepune četiri godine od otvorenja, hotel Emiran je promijenio menadžment, što je rezultiralo uspješnijim poslovanjem, kazala je u razgovoru za poslovni portal Akta.ba Anela Ramić-Šabanić, Marketing Manager hotela Emiran.

Kaže kako su uveli dodatne usluge, a u pripremi su i neke nove, što svakako podrazumijeva unapređenje samog razvoja hotela.

“Naše usluge smo tržišno proširili na mnogo više zemalja kako regiona, tako i cijelog svijeta. Rezultat naše prepoznatljivosti u svijetu su partnerski ugovori sa nizom turističkih agencija sa kojima hotel u prethodnom periodu nije sarađivao. Godinu smo počeli upravo na način da budemo prepoznatljivi komercijalno cijelom svijetu i budemo prepoznati kao partner koji gostima nudi sve ono što jedan hotel sa četiri zvjezdice može pružiti”, pojasnila je Ramić-Šabanić.

Iako je hotel uveo niz novina, Ramić-Šabanić kaže da nije u potpunosti promijenio svrhu. Zahvaljujući velikom kapacitetu soba kojima raspolaže, gostima nudi smještajne jedinice u podjednakoj mjeri kao i studentima.

“Na ovaj korak smo se odlučili zbog velikog interesovanja naših gostiju i potrebe da istima pružimo maksimalnu udobnost i sve dodatne usluge hotela koje gosti mogu koristiti. Hotel ima jako veliki kapacitet, jedne od najljepših apartmana u zemlji, sobe kojima raspolaže su moderno namještene, gostima je osoblje Recepcije na raspolaganju 24 sata itd…”, kazala je Ramić-Šabanić.

U sklopu hotela Emiran gostima je na raspolaganju besplatan WiFi, te dodatne usluge kao što su spa i wellness centar, a la carte restoran u kojem se poslužuju jela tradicionalne bosanske kuhinje, te alkoholna i bezalkoholna pića. Središte Sarajeva udaljeno je svega šest km. Sve sobe i apartmani su klimatizirani, posjeduju mini bar, LCD TV s kablovskim i satelitskim programima i prostor za sjedenje. “Osim iznajmljivanja soba gostima nudimo najam prostora za proslave, najam konferencijske sale, fitness centar. A svakako tu je i naš Caffe bar u kojem se gosti mogu opustiti uz kafu, alkoholna i bezalkoholna pića, najukusnije kolače i torte u gradu…”, istaknula je Ramić-Šabanić, naglašavajući kako su izrazito ponosni na njihovo ljubazno osoblje koje je gostima na raspolaganju 24 sata dnevno, a  hotel posjeduje zaštitu i video nadzor u cijelom objektu, te se gosti mogu sa sigurnošću opustiti i vrijeme provesti kako i zaslužuju.

“Blizina aerodroma je izrazito značajan segment pri dolasku naših gostiju u hotel, a agencije za prevoz putnika sa kojima sarađujemo stoje na usluzi gostima 24 sata dnevno. Naši gosti su naši prijatelji, a činjenica da se uvijek rado vrate, te odmor ili poslovno vrijeme provedu sa nama, dovoljno govori u prilog tome”, kaže Ramić-Šabanić.

Posebnu pažnju u Emiranu posvećuju edukaciji osoblja koji u svakom trenutku treba biti spremno odgovoriti zahtjevima gostiju.

“Također, svakodnevno pratimo nove trendove i maksimalno se nastojimo prilagoditi izazovima koje pred nas postavljaju noviteti u svijetu. Dakle, pratimo trendove i implementiramo ih u svim sektorima hotela, a sve sa krajnjim ciljem – zadovoljstvo gosta! Kao rezultat naših napora, hotel posluje u mnogo boljoj mjeri nego na samom početku”, zaključuje Ramić-Šabanić.